diumenge, 12 de desembre del 2010

I això continua...


Hem acabat un altre setmana, i seguim amb la nostra wiki o millor dit, amb el nostre trencaclosques.

Cada dia que passa, aconseguim col·locar una peça més de la nostra particular obra. El que al principi semblava un projecte interessant a curt termini, s'esta convertit en tot un treball de rellotger. Cada cop les peces són més petites, i la precisió que necessitem per treballar amb elles és major.

A part de la dificultat tècnica que tot això implica, no podem oblidar el temps, company inseparable d'aquesta aventura, que no deixa de recordar-nos que hem de ser eficients i sobretot ràpids per tal de poder assolir els objectius marcats.

Llegint això, hom pot pensar que la cosa va molt malament, però certament no és així. Tot i els problemes de temps i elaboració del treball, seguim sorprenen-nos a nosaltres mateixos, buscant temps i energies de qui sap on, per tirar endavant la nostra obra.

Cal seguir, seguir endavant per arribar al final, amb o sense dificultats, però no podem tirar la tovallola. Com la reflexió d'un superheroi, ens hem adonat de la nostra condició, i com a tals, estem obligats a seguir lluitant, encara que totes les forces del univers conspirin contra nosaltres.

Al final d'aquesta història, estic segur que recordarem aquestes moments amb serenitat i veurem que tot i els entrebancs res és impossible.

5 comentaris:

Kenneth ha dit...

Hola David,

Ja ho vaig dir en algun lloc: Qui sobrevisqui a aquesta assignatura, serà invencible! I com més anem més clar ho tinc.
Ara només espero sobreviure [amb unes bones notes :)) ].

El/la wiki es una bona eina, només depén de nosaltres decidir si la fem complicada o fàcil.

Jo penso adoptar-la per la feina, si algun dia tinc temps! :))

Salut!

Kenneth

msa ha dit...

Yo me pido Kung-fú! Qué bueno, me he reido un rato.

(David, se te han quedado atrás las etiquetas)

Anònim ha dit...

Hola Marina,

Gracias, no me había dado cuenta. Ahora lo pongo.

Saludos

fermincp ha dit...

Bueno, David, por fin hemos conseguido arreglar la casa, amueblarla y hasta ponerle algunos objetos decorativos. Trabajo nos ha costado, pero ahí está.

Salut

Josep Maria Corrales ha dit...

Una molt bona entrada i m'identifico en tot el que hi dius.
També m'agradat la imatge del post.
"SUPERDIGIDOC"