dissabte, 27 de novembre del 2010

Una setmana més...

Aquesta setmana, pel que fa el treball grupal, ha estat molt tranquil·la. Crec que ha anat molt bé el parèntesis d'uns dies de descans, després d'haver entregat la PAC 2 per poder centrar-nos en altres assignatures. Les altres matèries no esperen i també se li han de dedicar temps. Però les mini vacances s'han acabat i ja tornem a treballar.

Iniciem la PAC 3 i les primeres pautes de treball ja estan definides. El Fermín m'ha cedit el paper de coordinador. Un càrrec que, personalment, em fa respecte. És una tasca que comporta una responsabilitat molt alta. S'ha de tenir les coses molt clares i ser un bon guia per a què el grup funcioni. Sort que al meu càrrec tinc tres persones súper col·laboradores i entre tots ho tirarem endavant.

Aquesta Pac la comencen força enfocada, cadascú sap el que ha de fer. El Delicious, la wiki i el bloc ja són eines que comencem a dominar. Si mantenim l'aptitud i la comunicació de les altres PACS, segur que farem una bona feina.

Ara haurem d'aprendre a fer servir una altra "joguina", i fer un mapa conceptual. Però això ja és una altre història que explicarem més endavant.

Salutacions i bona feina.

Imatge: Renjith krishnan / FreeDigitalPhotos.net

1 comentari:

Psocòpter ha dit...

Bon dia!
Jo també m'he pres una mena de vacances després de lliurar la PAC2. De vegades bé que són necessàries, eh?
Ara ànims amb el que falta. Segur que us en sortiu d'allò més bé!
El Psocòpter Jordi